torsdag 31 januari 2013

Toppar mitt liv akkurat nå


Alltid kul med listor

Lyssnar mycket på bl.a:
The Mowgly:s
M83
City and Colour
LP
William Fitzimmons
Ben Howard

Underhållning:
Russell Brand
Bad Lipreading - Twilight (kolla youtube, dör)
Family guy s11

Saknar:
Min studio
Göteborsbrudarna (samt mami och papi)
Att veta vart saker ligger

Skulle vara nice att göra framöver:
Sjunga (fhett)
Starta produktionsbolag
Göra dokumentär

Störiga saker:
Folk som andas högt när de äter
Pretton (kill me)
Att jag kommer vara fattig i tre år

Favvoplagg:
Mössa
Svarta jeans
Mjukisar





2 kommentarer:

  1. Family Guy S11, fint val :)

    Själv nöter jag The Big Bang Theory dag som natt! Eller nä... mest natt. :P Men det är såå bra!

    Ser du Big Bang nåt? :)

    SvaraRadera
  2. Dåligt med det du! Får se om jag kommer igång nångång :)

    SvaraRadera