lördag 26 januari 2013

Ausgang

Tjeeeenare!

Igår var komikern Magnus Betnér på kåren i skolan, så vi drog dit och mötte upp våra klasskompisar och fick oss ett gött garv. Vi satt kvar ett tag innan vi drog in till stan för att fortsätta kvällen, det blev dock så att jag, Kajsa och Petra körde vårt eget lilla race. Jag har ju verkligen noll koll på vart man hänger i Stockholm eller vad någonting är, så vi hamnade på ett ställe som hette Soap, vilket jag nu i efterhand fått höra av min bror tydligen är ett ställe för 17-åringar ("där kan du liksom inte börja hänga"). Haha. Vi hade kul i alla fall, och drog hem runt 2-tiden efter ett klassiskt donkenbesök. Blev raka vägen till ICA imorse, så nu har jag fyllt frysen med billyspizzor och annat fint.

 Petra, Lisa, jag och Kajsa på kåren
Magnus är kul

Kajjan got lucky


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar