tisdag 29 januari 2013

Skörd

Nu till slut är jag tillbaka i hemmets trygga vrå. Blev lång shopping idag igen, men fick till sist tag på en kappa. Det blidde en från Zara (på rea woho) och jag kompletterade den med en go halsduk. Nu slipper jag vara en röd köttbulle i plusgrader, thank godness. Svettades som en räv när jag irrade runt över halva stan. Fick också tag på två tjocktröjor som jag verkligen behövde, samt ett par rosa mjukisbrallor och lite smått och gott. Alltså ännu ett lyckat mission, börjar verkligen gilla denna stad!

Efter min lilla tur mötte jag upp Viktoria som jag inte träffat på år och dar, hur kul som helst att se henne! Så härlig tös. Vi drog till gamla stan på en fika och uppdaterade varandra om våra händelserika (?) liv. Gött häng! Efter det blev jag körd hem lyxigt nog, och nu är jag helt död. Men bra dag!

Dagens skörd, visar det andra när jag har ork! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar