tisdag 22 januari 2013

Plogg

Hej!

Dag 2 på Södertörns är nu avklarad. Näjz. Lärarna ger oss hela tiden beröm och grattar oss för att vi kommit in på utbildningen och säger hur stolta vi ska vara, "ni som sitter här var förmodligen bäst i klassen eller hela er årskurs på gymnasiet". Hmmz jag undrar verkligen vad jag hade för betyg. För några år sedan var tydligen vårt program svårast att komma in på i hela svea rike. Den är rätt sjuk. Hade noll koll på att skolan ens existerade innan jag började. Men iallafall, idag satt jag inte ensam på lunchen (thank god), för jag mötte upp Mathilda Brorström som går sin sista termin på samma program (JMM) nu. Sjukt kul att se henne igen! Fick en del bra inside info och tips.

Nu ska jag steka lite good ol falukorv, smell you later!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar