torsdag 24 januari 2013

Rygga och falukorv

Waddapp!

Skönt med en ledig dag. Jag gick upp runt 10.30 och pluggade några timmar (så duktig så), sedan begav jag mig in till staden. Riktigt lost var jag så att det nästan var obehagligt. Trevade mig tafatt runt i olika butiker för att främst hitta en gammal hederlig ryggsäck, och upptäckte att det finns ett  stort underskott av dessa idag. De diskriminerar oss skoltöntar. Tog mig ungefär två timmar innan jag till slut fann en på American Apparel, fick också köpt en almanacka och kofta så det blev ändå mission complete. Efter detta träffade jag min kompis Ludwig på en fika, och sedan kom Calle och joinade. Kul att se dom båda gossarna! När jag sedan skulle hem gick jag såklart vilse igen, och självklart var min iphone död. Drömläge i -100 grader. Hittade tack och lov hem till slut och lagade mig en välförtjänt middag beståendes av tortellini och well done falukorv (igen).


 

Skall vi danse???



1 kommentar:

  1. I don't know if the guy on the photo is your boyfriend or not. But he looks so hot and handsome :).

    SvaraRadera