onsdag 27 februari 2013

Smärtha

Har jag någon läsare som är doktor? Isåfall ska jag berätta om mina symptom, för jag har ont i magen som en riddare. I förrgår förmiddags åt jag en halv marabou chokladkaka på lektionen (jag vet, unna). Sedan dess har det svidigt fram och tillbaka i övre delen av magen (magsäcken). Jag åt en magnum glass igår också när jag tänker på det.. Det har blivit värre och värre och inatt gjorde det dödligt ont, typ kramp, på exakt samma punkt, i intervaller. Det blev värre när jag låg på rygg än när jag låg på sidan. Det känns typ som magkatarr. Men frågan är, eftersom att jag så sällan äter choklad och åt det just dessa dagar och fick pain alabama, om jag typ är allergisk mot choklad? Jag har inte spytt eller nått, det gör bara ont. Eller så är det magkatarr pga denna hetsiga utbildningen. Either way, inte kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar