tisdag 26 februari 2013

Döden död

A tja. Idag har varit den tröttaste dagen hittils tror jag. Gick upp lite innan kl 6 (fatta den) och var i skolan kl 8. Satt och nickade till heeeela lektionen, och snoret rann. Jag var lite av idealtjejen där för en stund. Unnade mig en magnum white i pausen. Efter första lektionen hade vi fyra timmars håltimma, satt då i en alldeless för skön fåtölj i biblan och skulle agera flink pluggponny, men somnade såklart inom 5 minuter och vaknade av att en kines stirrade på mig. Det vi väntade på i fyra timmar var tydligen en tiominuters handledning med en lärare som vi lika gärna kunnat vara utan. Ångrade att jag ens gick till skolan. Väl hemma lagade jag gourmetmiddag och somnade som en elefant i två timmar. Priceless. Nu ligger jag och läser århundradets trökigaste kompendium på ca en miljon sidor. Om texter kunde döda.

Oj vad bittert det blev. Bara så galet mycket att läsa denna kursen så jag blir sur när de lägger så knäppa scheman och får oss att gå på helt onödiga lektioner. Prutt.

Här är mitt helt fantastiska mobilskal jag klirrade igår, hur gött? Panda liksom. Kolla vad coolt jag bär upp det:







Jajjemäään. Booom! 4 helt onödiga bilder. Love bloggerlife!

1 kommentar: