onsdag 6 februari 2013

Aldrig mer 23

Hallå ångest!

Nu var det dags igen, födelsedag om 2 timmar och ångesten kom som en käftsmäll när mamma ringde och sa "så här ung kommer du aldrig mer vara!". Tackar för detta och går och dör.

MEN 23 har varit ett grymmans år! Trodde inget skulle slå 22.
Detta är lite av det som hänt:
La upp en film i februari 2012 och fick därefter jobb i Miami där jag stannade i en månad. Åkte sedan över och bodde med mina vänner i LA där jag spelade in lite musik och var med i Mando Diao (eller Caligolas) och Will I Am:s musikvideo, resulterade i en riktigt fet förfestshistoria. Träffade hur mycket härliga människor som helst.
Åkte tillbaka till Sverige när sommaren kom och hade en grym sommar med mina vänner i Göteborg. Spelade in lite mer musik. Knegade på ICA.
 Drog tillbaka till LA. Firade min första amerikanska jul med det mest multikulturella julbordet jag sett och vaknade i renhatt bredvid Papa Christmas. Firade nyår på ett penthouse som överblickade LA och avslutades i musikparty i the hills. Blev uppringd av Playboy. Var förvirrad. Gick på awkward möte/shoot och tackade nej (fattar fortfarande inte varför de ens ringde från början), fick alltså ännu en skön förfestshistoria till mitt arkiv. Kom in på Södertörns högskola och flyttade till Stockholm. Nu är jag här, och 24 ska bli det nya 23 - waddapppppp!!

 Hollywood hills
Miami. Bla från Music Festival, Key West och utanför vårt hotell 


 Will I Am:s video haha
Mando Diaos video, där jag skulle föreställa någon form av spermie. Mitt liv är ett skämt
 Vad hände?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar