söndag 17 februari 2013

Helguppdatering

I fredags var jag, Petra och Anna hemma hos Kajjan på vin. Jättemysigt. Efter det drog vi till Café Opera, men det blev tidig hemgång för mig. Var inte riktigt på G för hardcore clubbing så att säga, men det får jag ta igen nästa helg efter tentan! Igår blev det mellomys och tacos.

Idag tänker jag varva tentaplugg med serien Girls, den är sååå fett bra! Crayfish.
Jag har ju inte haft en iphone sedan i onsdags, så har fått lite olika meddelanden av folk som försökt kontakta mig via viber och whatsapp och (självfallet) inte fått svar. Jag har helt enkelt inte haft möjligen att se något sånt på min nuvarande tegelsten, så skriv på fejjan om ni vill nått, får min nya på onsdag igen. Lite bummer att jag inte väntade tills efter alla stjärtars dag med att lämna in den, då hade jag dessutom fått med lite mer bilder på Wyclef och hans glada gäng. Blir lite tråkigt i bloggen utan bilder. Men det löser vi. Puss sålänge!

Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar