torsdag 13 februari 2014

Det här med ölhävandet...

Börjar gå mig liiiite på nerverna. Varannan post på min newsfeed är en film på någon överexhalterad människa som har sprungit hela vägen till systemet för att få visa världen att "Wooohooo kolla vad galen jag är, jag också!" Visst, det är kanske imponerande att sänka en hel bärka, men är det nödvändigt att sitta och göra det i sin ensamhet för något tomt hot om att köpa ett lock till någon annan? Tänk om alla hade lagt de pengar de la på den där biran på exempelvis cancerfonden i stället. Det hade varit så fett! Fatta hur mycket dom hade fått in vid det här laget, något som verkligen gjort nytta. Blir jag någonsin nominerad skänker jag en 50-lapp till cancerfonden, och ber näste man göra samma sak. Wuddup peepz, nu räddar vi världen istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar